tirsdag den 26. marts 2013

Shoppetur i Silkeborg ;-)

Jeps. Igår (mandag d. 25) fejrede vi lige, at ferien var begyndt, så Ragnhilld, Michelle og jeg drog til Silkeborg efter jeg havde været på arbejde - Fik også brugt min løn da.

 
Til den billige pris: 109 kr, kunne jeg ikke stå for disse sko.
De er købt i Aldi, holder nok ikke længe, men det er da ligemeget til den pris!

   I H&M kan man nu købe disse fede bukser i mærket Divided.  De kostede 179 kr.-- 
Helt klart dem, jeg skal have på til min kusines konfirmation!

  Jeg købte også denne trøje i H&M som også er mærket Divided. Den kostede 129,--

 Jeg elsker solbriller og kan slet ikke få nok af dem! Derfor kom der også nogle med hjem fra H&M til prisen 59,95.-- Super lækre og er klar til sommerens brug.
 Nok er det sommer snart, men inden har jeg et lækkert kursus, hvor jeg har brug for en god hue, der kan holde varmen. Det regner jeg med, at mærket Salomonsen kan finde ud af! Den kostede 100,-- I Sport 24 Outlet.

 Et par lækre skisokker til kun 50,-- også i Sport 24 Outlet - og så i mærket McKinley! Det kan man ikke stå for inden et kursus.
Så købte jeg også noget skiundertøj, da det er godt at have med sig på det kursus, jeg skal på. Mærket er Mc Kinley og det kostede 150,-- i Sport 24 Outlet.

Nyd ferien!

2 kommentarer:

  1. Fin blog du har :)
    Du er meget velkommen til at kigge forbi min blog og bloglovin :) Følg gerne! www.loouwhoo.blogspot.com

    SvarSlet