onsdag den 27. marts 2013

Jeg ka' li' at bolle dig

Årh.
Hvor jeg dog savner Belgiernes glade sang, glade stemmer og positive sind.
Vi lærte dem en sang, som jeg har mange minder fra de mindre klasser med.
Jeg ka' li' at bolle dig

Godt nok kom jeg til skade ved hjælp af Babette's kæreste, Jakob, da vi rendte ind i hinanden til fodbold, hvor det var mig tog det hele. Mine fortænder flækkede (længe leve plastik!) Jeg har fået et blåt knæ og en gul kæbe.

Jeg savner Babette. Jeg savner hendes glade humør-
 Her føles så tomt hjemme. Her er så stille.
Jeg er virkelig begyndt at holde af hende hurtigt. Hun er blevet til en god veninde.

IUC
IUC er en god skole. Jeg har været så skeptisk under hele året, men jeg har fået de fedeste minder. De bedste venner og en masse at snakke om.
De fik det til at lykkes, de fik mig positivt overrasket. De gjorde noget ved mit selvværd. Jeg ved nu, at jeg er bedre end dem som driller. Jeg ved, at jeg ved mere end dem.
De gav mig Belgiske venner - Shit. Dem savner jeg, dem vil jeg besøge.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar